bavaria-tours.reismee.nl

cruise 2016

Hallo allen

Eindelijk lang gewacht toch gekomen

A s zondag 18/09 vertek ik vanuit Amesterdam naar Montevideo Uraquy

ZONDER CAMPER

reis overzicht

M/s Midnasol (Norke lines )(Hurtegrutten)

vertrek 18/09

Amsterdam _Casablanca (Marocco)

26/09

Casablanca_ Fotataleza (Brazilie)

12/10

Fortaleza_ Montevideo

27/10

3 dagen in montevideo

Daarna per container schip terug naar Rotterdam - Europoort

M/s Cap San marco

terug Rotterdam 23/11/2016

Ik weet niet onder weg of ik bereikbaar ben en/of ik een verslag kan maken.

U hoort van mij

Annette

Reacties

Reacties

corrie en stjepan

hele fijne vakantie meis en lekker genieten xxxx

Barbara&Uwe

geniesse die Reise! Liebe Grüße! Barbara&Uwe

Barbara&Uwe

wir wünschen Dir noch viele, viele Häfen je nach Ladung unterwegs!! Wir hören voneinander! Jedes ordentliche Schiff hat Internet-nee, kein Problem! Wenn nicht, muss Klabautermann mehr tun! Machs gut, wir beneiden Dich für diese schöne Schiffsfahrt!

J&J

Hoi Annette,
We wensen je een behouden vaart. Geniet ze.
xxxx

dienschrauwers

goeie reis en gezond weer terug groetjes dien en astrid

Jaap- Den Haag

Ik ben jaloers op je!
Een hele fijne vakantie toegewenst.

Vakantiepark Parkzicht Oegstgeest

Ook Benza gaat met vakantie en verblijft in het mooie Parkzicht bij haar verloofde Rocky. Wij wensen de kapitein een bijzonder leuke en avontuurlijke reis. Eindelijk zwerft u weer over de zee !

xxx Willem, Rocky, Benza Parkzicht BV.

Willem en Tinie

Annette, een hele fijne en mooie reis toegewenst. Ook wij zijn jaloers. Uiteraard zullen we je volgen op de reis.

Jan en Bientje

Hallo Annette

Veel plezier op je reis naar Zuid Amerika,

Groetjes Jan en Bientje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!