bavaria-tours.reismee.nl

Cruise 2016 vervolg in Montevideo

Cruise 2016 vervolg

MONTEVIDEO / Uruguay

Woensdag 26/10/16

Vroeg op

Afscheid genomen van diverse mensen

Zeker van mijn tafel genoten Marianne en Christina

Kolja ging ook naar huis

Zijn zus had ik gisteravond al gezien maar die mocht vandaag pas aan boord om met haar vader naar ANTARTICA verder te reizen

Zo had George al zijn kinderen een gedeelte van de reis aangeboden

Met George verder ontbeten

Om 0900 uur met de shuttle bus vertrokken

Eerst naar hotel Columbus waar alleen e uit gingen

Ik ging door naar hotel Dazzler

Inchecken op kamer nr 305

Er waren ook nog 3 crew leden van de m/s Midnatsol in het hotel

Die waren eigenlijk niet echt vriendelijk dit keer

Een gedag kon er nauwelijks vanaf

Ze waren zeker blij van het schip af te zijn

In de buurt ergens avonds wat gaan eten doch dit wede een koude salade

En ik had het al zo koud

Daarna maar een whisky gedronken om warm te worden

Het was inmiddels zeer erg gaan stormen en regenen

27/10

MONTEVIDEO

Hotel Dazzler

Nog steeds snip verkouden

Weinig activiteit gedaan overdag

Avonds spar ribs gegeten in het restaurant van hotel

Het was heerlijk doch zoveel dat ik ¾ heb terug gegeven.

Wel daarna goed geslapen

28/10/

MONTEVIDEO

Hotel Dazzler

Nog steeds verkouden

Gebeld door de agent van de rederij Hamburg SUd

De CAP SAN MARCO zal midden in de nacht in Montevideo aankomen

Voel mij iets beter

Het weer is inmiddels ook verbetert

Naar Shopping Centre gelopen

Dit was een nieuw centrum

Terug om middag en een broodje onderweg mee genomen

Ook bij de apotheek zakdoeken gekocht

Terug in Hotel siesta gedaan

Daarna mijn reis weblog in orde gemaakt

Dus vannacht naar de CAP SAN MARCO(plaatselijke tijd)

5 uur vroeger dan in Europa

Of ik daar internet heb weet ik nog niet maar u hoort van mij

Anders ben terug in Rotterdam 23 november

Hasta Liego

Chau chau

Tot Horens

Annette

.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!