bavaria-tours.reismee.nl

Terug in Nederland

15 juni 2012 Heinkeszand

s Avonds heerlijk gegeten bij Jan & Janny

Gelukkig ging het weer goed met Jan na de operatie in Benidorm

Laat op de avond nog een andere plaats gezocht om te slapen

16 juni 2012

Prima geslapen tegenover politie bureau en supermarkt

Eerst nog koffie wezen drinken bij Jan & Janny

Na de middag via de Zeelandbrug naar de Schelphoek in de buurt van Zierikzee

Hier arriveerde Willem en Rocky om ongeveer 1500 uur gelijk met mij.

Terug gereden naar Hansweert aan de Scelde en aan de monding van het Rijn Schelde kanaal.

17 juni 2012

Een lange wandelng gemaakt naar de voormalige sluisen van Hansweert De sluizen zijn in onbruik vanwege het de nieuwe sluizen in het Rijn Schelde kanaal

Jammer dat deze hisotie niet beter bewaart word als een monument.

De sluizen waren dicht gegooid met zand en bijn geheel begroeit

Daarna doorgereden naar Hellevoetsluis maar allemaal plekken waar je s nachts niet mag staan.

Uiteindelijk kwamen we terecht op de landtong bij ROzenburg

Een heerlijk uitzicht over de Waterweg en de ingang naar Europoort.

Coordinaten voor de liefhebber

N 51 58 061

O 004 07 746

18 juni 2012

Rozenburg Landtong

Willem moest weer weg maar ik ben blijven staan ondanks de regen.

19 juni 2012

Ik had na de middag afspraak in Dordrecht bij de firma ZIZO voor controle sateliet en kachel

Helaas kon hij het niet direckt vinden dus een nieuwe afspraak gemaakt

s Avonds gestaan aan de Oude Maas vlakbij Heerjansdam precies op de plek waar de nieuwe hogesnelheidslijn onder de Oude Maas door gaat Je hoort er niets van.

Er was een prachtig natuurpark gemaakt Of ik mocht staan betwijfel ik maar dat is goed gegaan Ss Avonds kreeg ik bezoek van RIna en Henk

20 juni 2012

Kreeg s morgens een grote snoek van een Servier Deze heb ik naderhand weer doorgegeven

Thuis om middag na ongeveer 5 maanden op reis

zal later nogmaals e.a berichten

Reacties

Reacties

dienschrauwers@hotmail.com

hallo anet ik heb je verslag gelezen je ben ook in hellevoet geweest las ik daar was ik ook bij me zus nu groetjes dien doeiiiiiiii

Cees en Josien uit Poortugaal

Hallo Annet, leuk je reis na Briare te kunnen lezen.
Je hebt het zonder tv nog lang uitgehouden!
Heb je een emailtje gestuurd met foto,s in Briare.
groetjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!