bavaria-tours.reismee.nl

Soissons

05 juni 2012 Briarre

Kijk zo hoort het Ik kreeg koffie van de buren

De buren gingen naar de garage vanwege een lekke band. Ik mocht mee rijden om te informeren voor mijn sataliet.

De buren moesten om 14 00 terug komen De garage belde naar en sataliet reperateur en daar moest ik om 1100 uur zijn

Helaas kon hij de oorzaak ook niet vinden

Terug naar de kaai Mijn plek was nog vrij dus ben ik nog maar een dag gebleven

Inmiddels weer andere buren gekregen.

06 juni 2012

In Montargis bij een camperzaak gevraagd maar die konden mij ook niet gelpen

Wel kreeg ik een ander adres

07 juni 2012

Vertokken naar LE SEPT ECLUSES ( 7 sluisen) maar kon deze niet vinden.

In NEMOURS op een hele grote lange parkeerplaats aan het water gestaan en geslapen.

07 juni 2012-06-10 Vertokken naar FONTAINEBLEAU het keizerlijke paleis van NAPOLEON

(hij was er zelf niet meer hahah)

Het was er erg druk Busladingen vol en dan is het niet leuk om alles te bekijken.

Ik was er dan ook zeer snel doorheen.

In BRAY SUR SEINE aan de haven gestaan

Hier was een hele lange hoge plantanen woud Prachtig

08 juni 2012

Vroeg wakker vanwege zand transporten.

Via PROVINS en CHATEAU THERY naar SOISSONS Waar ik om middag aan kwam

De papieren en de nieuwe/oude omvormer onder mijn bed weg gehaald. Deze was in december nieuw geïnstalleerd en na 2 weken kapot.

Na de middag naar de camperzaak en tot mijn verbazing kreeg ik mijn geld van de omvormer terug.

Het was wel eerst een geharrewar Zij schreven een check uit maar die moest ik innen op een bank

Het bleek dat ik als buitenlandse die niet kon innen.

Toen geprobeerd via internationale overschrijving naar mijn giro doch dat lukte ook niet.

Uiteindelijk heeft de eigenaar bij de bank gepind en kreeg ik contant terug.

Met dank aan Willen en zijn collega voor de franse vertaling

Voor Janny voor het op post doen van de brieven in Benidorm

Het regende constant pijpenstelen.

Terug naar de kaai

09 juni 2012

Ik had iverse fransen gevraagd of zij een afspraak konen maken naar die ander camperzaak voor reparatie sataliet doch dat lukte niet

Zelf gebeld en ik kon om 1400 uur terecht bij Wattelier in ERQUERY

Wel nog eens 70 km rijden

Ook daar was ik om middag maar helaas kon deze monteur de oorzaak ook niet vinden.

Wel moest ik € 62 betalen voor die 2 uur dat hij bezig was geweest.

Voorlopig zonder tv

Willem een paar dagen gestaan

Het heet 80800 CERISY N 49 54 440 O 002 36 683

Koffie gezet en een paar nieuwe wieldoppen gekocht

De grote past wel maar de bolling is volgens mij niet goed IK kan ze er in ieder geval niet op krijgen

Nou ja zorg voor later

Een plaatsje gezocht maar 2 plekken vond ik niets

Plotseling over een kanaal (DE SOMME ) met sluis en tot mijn verbazing had ik hier vorige jaar met Willem ook gestaan

Voor de camperaars aan te bevelen locatie

Toen was het verschrikkelijk heet nu zeer koud

Ik vond toe een chalet wat er zeer verwaarloost bij lag erg leuk maar wist geen info over te koop of te huur

Nu waren er net sinds 2 maanden een jong echtepaar uit Parijs die het gekocht hadden De grond huur je van de gemeente

Erg leuk stel alleen jammer dat zij elke dag naar ziekenhuis in Parijs moet voor chemokuur

Ik heb haar nog even geholpen met wat takken sjouwen.

Gevolg s avonds kon ik niet meer op vanwege rugpijn

10 juni 2012

Heerlijk geslapen maar de rugpijn is niet over

Vandaag blijven we maar staan

Reacties

Reacties

Betty

Langzaam aan warmen we hier op. Kom dus maar langzaam richting Holland.
Was 6 dagen in Fletcher hotel - Oisterwijk. Prima lokatie.
alleen XAM vond het maar niks in een hotelkamer

annette

Help welke Betty?

dienschrauwers@hotmail.com

hallo annet je komt nu zeker gauw naar huis nu groetjes doeiiiiiii

nelis en lenie

annet veel groetjes van ons uit emmercompascuum je beleeft meer dan ons,we lezen je verslagen met plezier ,dat jij een nicht van ons bent zou je niet zeggen wij gaan een dagje naar friesland ,ach dat is ook leuk nou tot ziens maar doe voorzichtig lenie en nelis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!