bavaria-tours.reismee.nl

Briarre

01 juni 2012

Opgestaan met een koortslip ,niezen en hoofdpijn. Dus die paar wijntjes was toch niet de oorzaak van hoofdpijn.

Toch maar rustig aan vertrokken want ik had vorige dag al afgerekend

Via een lange bosweg naar GUERET waar ik al eerder was geweest. Maar de camping was niet leuk en de parking bij een weg restaurant ook niet.

Doorgereden naar SAINT LAURANT.

Het was heel broeierig benauwd warm 34 c

2 juni 2012

Onderweg in LA CHATRE op de markt geweest maar vanwege de warmte niet leuk

Kon geen geschikte plaats vinden en terecht gekomen in LURY SUR ARNON

Een prachtige plaats aan een riviertje Rondom sportvelden.

03 juni 2012

Vannacht verplaatst vanwege heftige onweer bliksem en storm

Ik was om 02 uur nachts naast de voetbal kantine gaan staan om een beetje bescherming te hebben tegen de harde wind

Cedes heeft bijna de gehele nacht liggen bibberen van angst

Toch vertrokken en onderweg een lange siësta gedaan na zo n rumoerige nacht

In GIEN a/d Loire vond ik de stelplaats niet leuk en doorgereden naar BRIARRE

04 juni 2012

BRIARRE een heel leuk oud maar toeristisch stadje Vooral de PONT DE CANAL is een 700 meter lange stalen brug uit 1893 geconstrueerd door EIFEL.

Hieronder stroomt de LOIRE onderdoor Heel veel jachten liggen hier in de diverse havens.

En uiteraard kan je elke dag met een toeristen boot er door varen Dit heb ik maar niet gedaan.

Eerst wilde ik zelf een boot huren voor een dag maar dat was mij te duur.

Nog geprobeerd te buren uit RHOON en Aasmeer mee te krijgen maar helaas.

Aangezien het wederom erg warm was hebben we met z n alleen tot donker buiten gezeten

Heel gezellig en na zoveel dagen Frans gesproken te hebben wel weer even leuk om Nederlands te praten

Mijn TV doet het al een week niet

Morgen proberen bij een zaak of die er iets aan kunnen doen.

Reacties

Reacties

Paula

Hy zus wanneer kom je naar huis ?
is wel rustig hier zonder jou ...hahah nog veel plezier


Dikke kuss

dien

wat een mooie foto s maar je zal nu wel gauw thuis zijn nu groetjes en tot gauw doeiiiiiii

Janny

Hoi Annette, jij houd het langer vol dan wij deze keer.
Wij zijn inmiddels in Zeeland, en...het regent!!!!
Mooie foto's heb je gemaakt. Geniet ze nog en tot later.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!