bavaria-tours.reismee.nl

LIMOGES en OMSTREKEN

21 mei 2012

In La Bugue gekeken maar niet veel bijzonders

Onderweg naar MONTIGNAC heel grotten en kastelen Zelfs een kasteel-grot met daarin de attributen om iemand tot een bekentenis te dwingen Zelfs de guillotine was er nog Dan hoef je niets meer te bekennen.Het kasteel hete Maison Forte de Reignac Een aanrader voor diegenen die er inde buurt is

Het stamt uit de tijd van Karel de 4e omstreeks 1300 na Chr.Het water had zoveel uit de rotsen geslepen en prachtig gezicht

In MONTINAC geslapen maar het regent nog steeds

22 mei 2012

In Montignac bij iIntermarche opnieuw internet gekocht

Ik had gegrilde kip meegenomen en wat velletjes in vuilnisbak gegooid Onder het rijden plunderde CEDES de vuilnisbak Een uur later begon zij te schokken met haar lichaam dat heeft een 20 min geduurd Gestopt en haar buiten gezet en zij begon heftig gras te eten na een half uur heb ik haar opgetild (lopen deed ze niet )en weer in de camper gelegd. Het schokken was inmiddels over. OEF het was een angstig uurtje maar gelukkig goed afgelopen

23 mei 2012

In LIMOGES geslapen aan de rivier de VIRZERE Wel een drukke plaats maar toch een leuke

Na de middag naar de kathedraal PALINOIRE gelopen en bezichtigd Zeer Indrukwekkend uit de 12e eeuw

24/25/26/27 mei 2012

In SAINT-PRIEST-TAURION aan de rivier gestaan Eeen heerlijk rustige met wisselende buren.

Op zondag was er een Brocante (rommelmarkt) Een paar dure kleine plaatjes gekocht voor mijn jux-box

28 mei 2012

Naar OURADOR SUR GLANE gereden Dit is dorp waar de bewoner in 1943 zijn uitgemoord en het complete dorp in bord gestoken

Het dorp is opnieuw ernaast opgebouwd De restanten zijn te bezichtigen. De film kon je maar beter niet bekijken.

Tegen de avond was terug in SAINT_PRIEST_TOURION

29 mei 2012-05 rustdag

30/31 mei 2012 CHEISOUX LAC HELENE Dit is een naturisten camping aan een meer

Helaas was de plekken zo hoog dat het lopen naar het water voor mij niet te doen was 120 trappen naar beneden of een hele lange rondweg

Na de middag kwamen ze mij halen met een auto en enkel wijntjes aldaar gedronken Was toch wel leuk

Met hoofdpijn terug gekomen Eigen schuld

paula

Hy zus
Gaat goed met je ,,,niet t veel drinken hahha
Kus