bavaria-tours.reismee.nl

Frankrijk mei 2012

11 mei 2012

Het was een onrustige nacht in PAMPLONA

Heel veel auto s en wandelaars vlak achter de camper langs en nog een hele benauwde lucht.

Na de middag flessepost in de ARGAN gegooid

Via de NA 122 richting Frankrijk

Vlak voor de grens nog even getankt en 8 km verder een stelplaats in Frankrijk

Gereden in SPANJE 1400 km

FRANKRIJK

ST Jean du Port

Er kwamen 2 Ned campers en kon ik mijn gelezen boeken kwijt

Via MAULEON over een heuvel van 300 mrt

Gestopt aan de rivier

12 mei 2012

Helaas was de jeugd aan het prijs schieten op zwerf katten en daar werden mijn honden ook de dupe van Gelukkig met plastic kogeltjes maar toch !!!

Vertrokken naar ST ENGRACE hier is het 2500 mrt hoog en een heel diep ravijn volgens mijn boek

Halverwege ben ik gestopt van ik vond te eng worden.

In mijn boek stond beschreven dat de weg dood liep en dat er een vracht wagen op een speciale plaats elkaar konden passeren

Op de terug weg ja hoor een tankwagen kwam naar boven Inderdaad hij ging ongeveer 100 mrt achterwaarts terug Spannend

Daarna door gereden naar PAU naar een stelplaats

Helaas was geheel PAU afgesloten vanwege motor races door de stad

Zelfs op de speciale plaatsen met de camper mocht ik niet staan.

Doorgereden naar AIRE sur L ADUR

13 /14/ 15 camping AIRE sur L ADUR

Gewassen gesopt ed werd hoog tijd

Vertrokken richting MONT sur MARSAN

De stelplaats was langs een drukke weg dus niet leuk

Naderhand bij een park gestaan

Daarna kreeg ik bericht van JAEN PAUL uit Brest hij had een kapotte pomp in ORTHEZ

Maar weer ongeveer 50 km terug gereden naar ORTHEZ

S Avonds heerlijk samen gegeten in een restaurant van een Portugese eigenaar

16 mei 2012-05

Samen met Jaen paul naar een garage omdat ik erg veel vet aan de buitenkant op de heb zitten

Aan dezelfde kant waar de wiellager in Marocco is vernieuwd.

Bij de FIAT kon ik pas volgende week terecht Wat een service

Een normale kleine garage controleerde e.a en keurde het goed

Ik ben benieuwd

S Avonds zou ik met JEAN PAUL nogmaals gaan eten maar hij ging met een oud collega eten

Prima maar wel jammer

Reacties

Reacties

Jan en Bientje de Jonge

Hoi Anette

Wij zijn weer op de hoogte, kom niet te ver naar het
noorden het is hier maar 12 graden. maar in het weekeinde word het wat beter.

groetjes Jan en Bientje

Paula

Hy zus waar ben je nu
Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!