bavaria-tours.reismee.nl

begin Spanje voor de 2e x in mei 2012

30 april 2012 SPANJE LA LINE DE CONSEPTION

Nog even terug naar MARROCCO met een overzicht foto van de route en de aantal kilometers

Gereden van 14 maart 2012 t/m 29 april in MAROCCO 3450 km

En dat v oor een dieselprijs voor gemiddeld € 0.70

Later LPG gehaald en ongeveer voor € 15 gebruikt

IN LA LINEA DE CONSEPTION tegenover de rots van GIBRALTAR

Op 1mei was er een herdenking van de Falkland oorlog 10 jaar geleden met heel decoraties en nog meer geluid van straaljagers

De halve morgen had ik hoofdpijn vanwege een aanslag op mijn trommel vliesen

Het geluid weerkaatste van de rots terug over onze stelplaats.

Op 2 mei nog een beetje oefening en om middag waren de straaljagers vertrokken. Rust

Ik wilde een boek naar Nederlanders brengen die iets verder op stonden bleek het kennissen uit oestgeest te zijn

Klein wereldje de camper wereld maar wel leuk

Op 3 mei zijn we allebei vertrokken

Eerst mijn maroccaanse geld omgewisseld en koffie bij Mac gedronken

Richting RONDA Eeen practige bergweg maar helaas veel regen en mist Dus weinig gezien De regen zou 3 dagen aanhouden

In RONDA kwam ik tot mijn verbazing bij een supermarkt Supersol waar ik al eerder gestaan had.

Maar vanwege de regen en de kou wilde ik door rijden. Mijn verwarming doet het niet.

Doorgereden naar CORDOBA en op een betaalde parking terecht gekomen met behulp van vriendelijke agenten.

Ik zat te eten en de beheerder kwam zeggen dat ik anders moest gaan staan. Ik stond mooi recht maar wel op 3 plaatsen Hij had gelijk maar ik wilde niet scheef staan.. Dus ben ik onmidelijk vertrokken Maar goed ook want de prijs was € 1.80 per uur. Stel je voor dat ik de gehele nacht daar was blijven staan

Aan de overkant aan de rivier een plekje gevonden en prima geslapen

De oude en nieuwe brug over de EBRO naast elkaar

4 mei 2012

Vertrokken maar helaas nog steeds regen

In MONTORO afgeslagen richting CIUDAD REAL.

In LOS YEBENES bij een hotel Montes del TOLEDO geslapen met uitzicht over de vallei.

5 mei 2012-05-06 In MADRID naar een camping gezocht maar niet gevonden

Ook naar een LPG pomp gezocht en uiteindelijk vanaf 1100 uur tot 16.00 uur In de tussentijd had bijna geheel MADRID gezien

De navigatie stuurde mij diverse richtingen uit maar toch gevonden

LPG getankt en het bleek dat ik ongeveer voor € 15 gas heb gebruikt in MAROOCCO

Door gereden naar GUALDALAJARA waar ik eerst naast het stadion wilde parkeren doch er was voetballen met heeeel veel politie.

De agent vond het niet verstandig om daar te slapen Misschien daar ook zoveel rellen Ik weet het niet Ook weet ik niet wie er moesten voetballen.

Ik kwam terecht achter een hel grote supermarkt genaamd supercor.

Prima geslapen maar ik was erg vermoeid en besloot ik te blijven

Vond een plekje bij het mausoleum van MENDOZA uit de 15 eeuw aan een mooi park

En de zon is terug

HASTA LUEGO

Reacties

Reacties

Els

Wel een avontuur hoor en lef

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!