bavaria-tours.reismee.nl

Einde MAROCCO/FINI du MAROC/END of MAROC

27 april 2012 Ait Leuh

Na de militairen bedankt te hebben voor de bewaakte nacht vertrokken.

In Azrou werd ik gestopt door de politie omdat ik niet had gestopt bij het haltebord. Nog nooit gedaan want heel langzaam doorgereden naar de agenten en die gaven meestal wel het sein om door te rijden. Begon die agent in het Nederlands te praten tegen mij Nou ja wel leuk maar ook rare gewaar wording.

Via de N8 naar Fes naar Camping International. De camping was zeer groot maar erg vies Onderhoud was in jarenniet gepleegd Geen aanrader.

28 april 2012

Regen regen regen

Vertrokken naar KETOMA Onderweg zeer slecht weer Regen sneeuw hagel en heel veel ongelukken.

In KETOMA geluncht maar kleine jongens waren vervelend aan het doen dus verder gereden.

De navigatie gaf 60 km aan voor de volgende stad dus ik baalde wel vanwege het slechte weer.

Daarbij kwam nog dat de wegen om de 50 meter heel veel gaten vertoonden.

Het werd zo slecht wer dat ik onderweg in BAD BERRED bij een politie bureau gevraagd heb of ik daar mocht blijven staan Dat mocht en ik kreeg zelfs stroom al viel die de gehele nacht verder uit. Het koste mij wel een halve fles wisky

29 april vroeg vertrokken na afscheid genomen te hebben van het bureau.

Het weer werd iets beter behalve de wegen die waren nog even slecht

Ik wilde naar CHEFCHAUAN op een camping doch ik kon gewoon de straat niet omhoog komen de banden slipten steeds op het grindasfalt. Doorgereden richting CUETA

Nu is CUETA spaans gebied Mijn boot ticket was van TANGERMED .Het was dus even spannend of ik wel goed zat

Voorat ik daar de grens over ging de huizen onderweg verschillen niet van Europeesche vakantie huizen en parken Prachtige boulevard en stranden.

Na uitgebreide controle door de douane op drugs en veel stempels mocht ik door rijden

Bij de boot had ik nog 10 minuten en na vertrek was ik reeds binnen 45 minuten aan de overkant weer in SPANJE in ALGACIERAS Ik had de snelle verbinding gekregen

In Algacieras kregen de hondjes een uitgebreide controle door een dierenarts.

Alles was oke

Doorgereden naar LA LINEA de CONCEPTION BIJ GIBRALTAR

  1. Hier blijf ik een paar dagen staan met zicht op de rots van GIBRALTAR

Reacties

Reacties

Paula

Hy zus, geen lekker weer he

Kuss

Els gilden

Ik zie dat het leuk heb gehad en daar ben ik blij omen maak het nog leukerevan veel plezie en een rustere reis van. Els

Jan en Bientje de Jonge

We hebben je hele trip in Marokko gevolg een mooi avontuur, maar goed dat je weer op het Europese vasteland bent. Geniet van de Spaanse zon en cultuur.


Groeten van Jan en Bientje

dorotique

nou je wordt wel dikke maatjes met de marokkaanse police abe, je kreeg toch geen bekeuring he? Misschien wilde hij wel gewoon effie nederlands praten, groetjes

dien schrauwers

hallo annet ik heb net je foto s bekeken wat is het daar mooi je heb zeker wel genote nu groetjes en tot wederhorens doeiiiiiiii

Peter.Suzi

Hola Annette, nos alegra que todo esta bien.
Un saludo.

Annette

Hy Doretique Wel bij de tijd blijven Abe is al 2 maand geleden uit Marocco vertrokken Annette

Annette

Speciaal voor Jan en Bientje
Je hebt geen idee hoe leuk ikhet vond om van jullie een berichtje te ontvangen
BEDANKT
Annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!