bavaria-tours.reismee.nl

Benidorm Spanje

Lieve mensen

Eensoms warme groet vanuit Benidorm Spanje

met temperaturen van + 24 c tot _5 C een heel wiselend weer

Het ene moment kan je in de zon een andere keer met de winterjas aan en de kachel heel erg hoog

Inmidels heeft mijn nieuwe omvormer het weer na 3 weken het ook begeven

en heb ik noodgedwongen wederom een nieuwe moeten kopen.

inmidels via een garantie brief vertaald door een collega van Willem naar de garageen de importeur in Frankrijk gestuurd

en nu maar hopen dat ik dat geld terug krijg

Bij de dezelfde garage was mijn elektrisch trapje ook gemaakt maar deze is ook wederom kapot

Op oudejaardasdag was Jan gevallen en in het zieknhuis beland

Inmidels geopereerd en zijn er 2 wervels vastgezet

Maar dat gaat gelukkig goed

Tussendoor met Janny naar diverse markten geweest wat ook leuk was

Helaas kregen we vandaag voor de 2e maal te horen dat de camperplaats ontruimt moest worden

Omdat de eigenaren de verguning niet in orde hadden

Heel sneu voor de eigenaren maar zeer vervelend voor ons.

Velen zijn inmidels vertrokken

een kale boel is het geworden

Nu mensen ik weet niet of ik mag blijven dus bij deze ben ik orgen onderweg en wat minderop internet

Groetjes en love

Annette Cedes en Benza

Reacties

Reacties

Eveline

Lieve Annette,
Dus daar is het ook niet altijd mooi weer helaas.
Niet al te best dus met al die pech onderweg. Ik hoop dat je daar nog even mag blijven en ik hou mijn vingers gekruist voor je dat je geld terug krijgt voor die kapotte omvormer. Wat ook niet zo leuk te horen is van die val partij van je kennis, klinkt heel erg pijnlijk auw. Nou ik wens jouw heel veel sterkte met je verdere reis, veel lol en plezier samen met Cedez en Benza en je kennis.
Wanneer kom je weer naar huis?
Groetjes,
Eveline

Annette

Hoi Eveline
Ik hoorde dat mijn vijver was leeggelopen in jouw tuin
Heb je nu een zwembad of een schaatbaan ?

Voor de rest is alles goed
Annette

Marja

Vervelend dat het tegenzit qua materiaal en kampplaats én je mist naar alle warschijnlijlklheid de elfstedentocht!! Ik weet dat je die heel graag had gereden. Geniet zo veel mogelijk van het zonnetje dat je af en toe ziet. We zien hier wel zon maar zeker niet om in te zitten. Verder gaat hier langzamerhand alles beter.
grtjs
Mar

Eveline

hahaha ja ik zag het. Ik vond het eerst raar op het eerste gezicht ik dacht de dooi was aangebroken. Maar nu weet ik wat er gebeurt is. Ik heb een schaatsbaan nu.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!