bavaria-tours.reismee.nl

Tulle Frankrijk

Vanuit midden Frankrijk even een berichtje

Na een enerverende reis met heel veel pech en kosten is de reis weer voort gezet

In Soissons geen mijn elektrisch trapje kapot deze is op zatermorgen gemaakt

Daarna doorgereden en na 100 km gestopt in Saint Germain sur Morin Ik had besloten om maar een rustdag in te lassen

Ik wilde de pc aanzetten om te lezen maar totaal geen stroom meer via de omvormer.

S Maandags naar een camperzaak in Lagny sur marne maar die hadden geen nieuwe omvormers Nog opzoek geweest in de buurt naar een onderdelen zaak maar n iet gevonden

Uiteindelijk weer 100 km terug gereden naar Soissons Helaas was deze op maandag dicht en ben ik mar voor de deur gaan slapen

De volgende dag hebben zij de omvormer vervangen

Na de middag richting Orleans aan de Loire

Deze rivier is heel erg breed maar of hij bevaarbaar is weet ikniet

In Gueret de volgende dag midden op hetmarktplein gestaan

Daar werd ik s morgens vroeg gewekt ddor de opbouw van de markt

Nu ben ik inmiddels in TULLe

Er stoomt een hele snelle beek door de stad

Er is heel veel kerstssweer in deze stad zelfs met muzikale lopende kerstmannen.

Reacties

Reacties

Doortje en Ben

Wat een pech in het beging van je reis, maar je weet het "gewoon doorgaan" en viel ook de internet verbing weg,anders een volgende keer Annette doe voorzichting en een fijne reis en een aai voor de beetsjes

AbeCamper...

Je moest eens weten wat ik voor pech heb gehad dit jaar! Alles wat kapot kon gaan ging dat dan ook
niet alleen het touwje van mijn luxaflex maar ook mijn kunst gebit en koppeling van de motor en ..... noem maar op. ! Deurdondenderen Annette.
Je bent niet de enigste !
Groeten uit Albir (Sp.)

Eveline

Ach wat vervelend voor je Annette dat je al dat pech onderweg moest ondervinden, maar gelukkig ben je wel een doorzetter en je laat het je niet dwars zitten. Hoop dat het verder goed gaat met je gezondheid en dat het ook goed gaat met je kindjes. Alles is hier onder controle, dus daar hoef je geen zorgen over te maken. Wens je een prettige reis verder.

Lea und Laura Bröder

Hallo Annette! Vielen Dank für Dein Päckchen,wir haben uns sehr gefreut,woher wußtest Du,dass wir die Waffeln so gerne essen??Wir warten gerade auf`s Christkind...Oma ist mit Laura zur Kirche und dann kann`s losgehen.Wir wünschen Dir,Cedes und Benza schöne Feiertage ,wo immer Du gerade bist und ein gutes neues Jahr!
Liebe Grüße Lea,Laura,Tanja und Oliver

Paula

Ola Schatje, wat mooi daar
Ik ben en beetje jaloers op je
Nog veel plezier
Dikke kuss Paula

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!