bavaria-tours.reismee.nl

vertrek uit Rotterdam

Lieve mensen

Eindelijk is het bijna zover

Morgen vertrek ik naar het hopelijk zonnige zuiden

Vorige week had ik bezoek uit Zweden van camper vrienden die nu inmidels al in Barcelona zijn

Ik heb ze in 3 dagen een gedeelte van Rotterdam laten zien Was wel erg leuk maar wel vermoeiend.

Ik wens u allen een voorspoedige nieuwe jaar voor 2012 en voor de camperaars onder u heel veeel veilige kilometers

Tot ziens of horens

Annette

Cedes en Benza

Reacties

Reacties

Ismail Kizilgoz

Beste Anette,

Wij wensen je ook alvast een gezonde, een vrolijke en een prettige 2012.

Groeten,
Ismail, Asuma en Destina

de meubelloods

Hoi Annette

Veel plezier in Spanje en uiteraard ook van ons een gezond en heerlijk 2012

Connie en Piet Lever

Hallo Annette,
Fijne reis en gezond weer terug.

groetjes Connie en Piet Den Haag

Jeanne

Hi Annette, heb jij je al aangesloten bij Abe en Willie?
En anders , waar ben je nu.

annette

Hy Jeanne ik ben in Benidorm alleen die andere 2 zijn vertrokken

De meubelloods

Hello Annette, hoe is met je in Benidorn ?
kuss Paula

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!