bavaria-tours.reismee.nl

Coinbra Portugal

Lieve (reis)vrienden

Helaas heeft mijn pc het begeven

Na diverse pogingen op systeembeheer blijft nu het scherm zwart en grijs

Ik ben nu bij een broer van mijn vriendin op zijn computer met normale internet

Mocht ik onderweg iemand vinden die weet wat er aan de hand is dan hoort u verder

Dat betekent dat ik op het moment de normale verslagen niet kan geven

Ik gaat langzaam langs de kust verder richting Nederland

Dat betekent ook dat ik niet zou snel op mijn normale internet kan

U hoort van mij

Alles is verder oke

Annette Cedes Benza

Reacties

Reacties

Paula

OlA
como vai? nao comer muito frAGO
BJOS

Edith

Tja Annet, jammer dat ik niet mee heb kunnen reizen...Ik wens je nog een mooie tijd in Lissabon...Tot hoe lang blijf je daar..?.Het ga je goed!

J & J

Hoi Annette,

Jammer van je pc. We horen het later nog wel.
Niet te snel Portugal verlaten hoor, is zo mooi.
Nog goede reis en tot later.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!