bavaria-tours.reismee.nl

2e week april Portugal

Maandag 4 april

Punta Umbria

De Spaanse buurman had problemen met zijn waterafvoer maar later op de dag is deze gerepareerd. Politie kwam heel vriendelijk vragen of wij weg gingen. We mochten wel op de straat staan maar niet op het zand. Via El Ropilo naar Isla Christina naar Ayamonte Geen plaats gevonden In Ayamonte gas geprobeerd te tanken maar dat was een nieuw systeem en dus helaas geen gas De bediende was heel vriendelijk en verwees me door naar Portugal.

Aan de overkant van nog steeds de Qadane rivier zag ik veel campers staan in Portugal

Over de grote brug naar PORTUGAL

PORTUGAL

Gereden tot op heden 4750 km

Naar Rotterdam rechtstreeks 2100 km

Dinsdag 5 april

Villa Real de St Antonio

Heel goed geslapen behalve dat er heel veel honden geblaf was.

Bij het ontbijt zat een Portugees vlakbij te schijten

Heerlijk ontbijt

Was niet zo warm vandaag.

Wie kwam er aanlopen Paco Ze stonden aan de andere kant van het terrein.

De voriuwen vonden mijn plekje leuker maar de mannen niet dus niet stoken in een gelukkig huwelijk ?

Woensdag 7 april

Manfred uit Duitsland was jarig maar niemand neemt op Steeds voice mail

Nogmaals gedag gezegd tegen Paco en de anderen

In Monte Gordo mocht je niet meer staan

In Tavira ook niet

Met een Nederlands paar naar Pedro del Rei gereden

Eeen hele rustige plaast met wel 25 campers

Achter mij waren witte huisjes welke door Primavera reizen worden verhuurt

Donderdag 7 april

Pedros del Rei

Na het onbijt met een treintje naar het strand

Het was net of ik weer in mijn jeugd was want mijn vader deed hetzelfde maar dan met turf

Kofie gedronken aan het strand

De plaats was vroeger van 3 broers welke er op tonijn visten

Nu is het een toeristisch trekpleister

Vrijdag 8 april

Pedros del rei

IK en vele anderen waren net klaar om te vertrekken of de politie kwam en verzocht ons vriendelijk om te vertrekken daar de huisjes in het weekend verhuurt waren.

Na een dicussie met een agent in het Engels want Portugal heeft steun aangevraagd bij de EU en wij zijn de economie van Portugal Helaas kon de agent er ook niets aan doen maar begreep het wel.

In Quiterra mocht je ook al niet meer staan

In Faro internet gekocht van Vodafoon bij Radio Popular. Ik ben benieuwd of het werkt.

Nog gezocht naar nieuwe gymschoenen maar allemaal kleine maatjes.

In Albufeirrra op de camping gaan staan.

Snel nog even een wasje gedaan

Zaterdag 9 april

Schoon water geladen en gedoucht

In Portimao gezocht naar Herman en Henriette Pool maar die bleken in Lelystad te zijn.

Zondag 10 april

Burgau

Hele mooie baai maar wel winderig

De honden hadden het naar hun zin in het ondiepe zoete water

Vooral Benza zat achter de kleine visjes aan Leuk gezicht net een kleine beer welke aan het vissen is.

Heel veel zon

marianne

He anette,

Hoe lang blijf je nog onderweg? Hoe lang ben je al onderweg? Zo te lezen is het een hele happening..
En ik maar hard werken hier hahahahaahah..
Geniet ervan zolang het kan.. Deden pa en ma dat maar eens een keer.. Gewoon lekker weg..

groetjes Marianne

Els en Arnold

Als je ooit terug komt in Holland, wij houden het hier tot die tijd wel draaiend.

Groetjes, Els en Arnold

anette

hei Anette
en hilsen fra norway det har hvert nye og gjøre siden jeg
kom hjem det har hvert et nydelig påske vær ha en god
kveld mvh philip

Bertus en Margriet

Hallo Annet wij zijn al weer 3 weken thuis en zijn al weer gewent tom thuis te zijn en hier hebben we nu ook weer prachtig weer .We vertrekken 10 juni voor 3 maanden Naar Turkije met de boot naar Grieken land en daarna verder naar Turkije en hopen er een mooie tijd te hebben Groetjes bertus en Margriet