bavaria-tours.reismee.nl

april 1e week 2011

April 2011 1e week

Maandag 28 maart

Gelves jachthaven

Afspraak gemaakt voor de honden kapper voor woensdag 1100 uur

Hier had had ik wel het hele stadje doorgelopen maar het was direct om de hoek.

Dinsdag 29 maart

Gelves jachthaven

De Engelsen achter mij zijn vertrokken.

Een stel Nederlander uit Almere kwamen op die plaats staan

Het waren Ben en Door uit Almere

Woensdag 30 maart

Gelves jachthaven

Samen met Ben en Door de honden weg gebracht

Koffie gedronken in het centrum

Om 1300 uur konden wij de honden weer ophalen

Kosten € 60,- en € 3 voor vlooien spul

Ze zien er weer prachtig uit

Donderdag 31 maart

Ik zou met een schip mee van de Junta de Andalusia voor controle van de visstand en milieu doch deze zijn niet op kom en dagen. Goede afspraak gemaakt door de havenmeester.

Aangezien ik toch vroeg op was ben ik maar vertrokkenBen en dDoor waren ook al vertrokken want die hadden een afspraak in Portugal

Naar El Richio in het natuurpark gereden maar daar stonden ze al weer met tickets te zwaaien dus ben ik maar doorgereden.

IN het natuurpark zag ik de bussen op hele hoge wielen welke ik ook al in Sanlucar op het strand had zien rijden Het bleek een tour van 3 uur te zijn door het natuurpark helaas was hij vol maar misschien kon ik nog mee Wachten en een ½ minuttur voor vertrek kwam er nog iemand aan rennen Helaas volle bak .

Ik Mazagon was het ook een puin hoop met veel vrachtwagens en hopen zand Dus maar weer doorgereden

Via de kust naar Huelva. Door de havens gereden en uiteindelijk aan de overkant terecht gekomen in Punta Umbria

Aan de overkant is het net de Europoort met al zijn lichtjes van de raffinaderijen

01 april

Punta Umbria

Prima weer en gezellige mensen Veel buiten op het strand gelopen.

Avonds vroegen2 Spaanse stellen Paco en Willy met echtgenotes om mee naar het centrum te gaan voor een drankje heel erg leuk wel veel kilometers (Voor mijn doen)

Punta Umbria

Heel lekker weer wederom mijn fiets was er afgehaald en ben ik avonds wezen eten in Punta Umbria in een Portugees restaurant.(kan ik vast wennen aan de taal want ik ben binnenkort in Portugal)

Zondag 2 maart

Fris weer buiten

Via Skype met Ome Willem gesproken

Het werkt nog steeds

Morgen weer verder waarschijnlijk naar Portugal

Dus even geduld wanneer ik weer internet heb.

Reacties

Reacties

Edith Glerum

Jammer dat de tocht met het schip van Junta de Andalusia niet door ging Annette! En die bustoer door het natuurgebied...En nu op naar Portugal...Ik zit nu in het tuinhuis in Drente, volgend week end naar mijn dochter in Berlijn. Ik lees je weer! Groetjes van Edith.

J&J

hoi Annette,
Zo te zien heb je het erg gezellig. Leuk.
Wat een prachtige poes van Ben en Door, lijkt wel een zus(broer) van onze poezen Bommel en Sheena.Ook een Heilige Birmaan zeker? Wij zijn inmiddels in Nederland. Gr van J&J

Bertus en Margriet

Hoi Annette wij zijn vandaag thuis gekomen en hebben het leuk en gezellig gehad .Wij zijn langs de kust naar boven verder door getrokken en zijn zo in Portugal beland waar we heel erg mooi weer hebben gehad
daar zijn veel mooie camperplaatsen en hebbeen geen last van de politie gehad groetjes van Bertus en Margriet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!