bavaria-tours.reismee.nl

maart 2011 1e 2e week

IK kwam terecht in Punta Negra de Perchelles

Hier voor voor had ikwel 40 km gereden maar hemelsbreed was het maar 5 km verder als Bol Nuevo

07 Perchelles

een andere buurvouw was slangen tegen gekomen de vorige dag en op internet gezocht

De optocht bekeken

Nadat die was afgelopen naar bed maar helaas was het nog niet afgelopen want de jeugd vierde rondom mijn camper nog een langdurig feestje.

Nog steeds veel regen en koud

In het plaatse El Chorro waren de straatjes zo nauw dat ik met behulp van 2 Spaanse mannen moest keren om terug te kunnen nou ja de Spanjaarden verachten natuurlijk ook geen camper in hun straatjes Om van hun parkeren op de meest onmogelijke plekken maar niet te spreken

Alle zekeringen vernieuwd maar niets hielp

Avonds met behulp van een zaklamp nogmaals gezocht en het probleem toch gevonden

Bezoek gehad van een alleenreizende zweed die mij voor het avondeten uitnodigde

Leuk Het diner bij kaarslicht (bij gebrek aan goede accu s) Gekookte krieltjes in dille en de rest op z n Zweeds met koude vis van de Lidl en Zweedse aquavit (40%)

Ook had hij een aanvaring gehad met een vogel want je kon nauwelijks door de voorruit kijken. Hij wilde eerst bij terugkomst in Zweden e.a repareren Ik moet er niet aan denken om zo te gaan rijden Maar ja hij heeft geen vertrouwen in de Spaanse en Gibraltarese garages.