bavaria-tours.reismee.nl

februari 3e gedeelte

Februari 3e ged

18 februari

Los Alcazares

Een heerlijk plekje 50 mrt van zee

Water achter de camper dus wasdag

Er stond een caravan met een bulgaars/spaans echter er in

Susy en Peter en 2 honden

s Middags met 3 woordenboeken en een fles wijn gepraat

Mijn Spaans ging met sprongen omhoog.

19 februari

Los Alcazeras

De honden van het echtpaar zijn inmiddels verliefd op elkaar geworden

20 februari

Los Alcazeras

Susi is jarig

Om 1100 uur met fles wijn Happy Birtday gezongen

S Middags heeft zij op kip en patat getracteerd

Er kwamen ook nog een stel Spanjaarden bij enfin voldoende alcohol

21 februari

Los Alcazeros

22 februari

Los Alcazoras

23 februari

Los Alcazeras

2 uur gewandeld met de norddick stokken

de honden en ik ook sliep daarna als een blok

24 februari

Vertrokken om 1100 uur

Via de kust naar Cabo de Palos

Daarna naar La Manga

25 februari

La Manga bij de vuurtoren

26 februari

ik vond het bij de vuurtoren niet nleuk en derhalve vertrokken

Tot mijn verbazing stonden op de rotonde

Klaas en Winny uit Hoogezand en Bert en Margriet uit Tilburg al 3 weken

Het weerzien was leuk

Ook een stel duitsers van 2jaar geleden stonden er

Camper schoongemaakt en de honden geschoren

Om 1600 uur kwam de politie dat we weg moesten

Wij eerst naar Gerda Meijer en die was er niet

Wel haar gastheer en op de straat happy hour gevierd

S Avonds nog met z n alleen naar de jachthaven in een kroeg e.a. gedronken

27 februari

Hoofdpijn te veel sulfiet gisteravond

Iedereen ging weg dus ik ook

In Cabo de Palos naar de markt en kip meegenomen

Daarna naar Portman naar een natuurpark maar het was erg koud daar en heelveel wind

Via de onderkant van de stad Catagena via een hele grote rafinaderij wilde ik gas gaan halen

Helaas kon ik deze niet vinden en kewanm ik uiteindelijk in Puerto de Mazaron terecht

28 februari

Ik had gisteravond met inparkeren achter een hek gezeten dus was mijn fietsenrek er uit getrokken

Een behulpzame Noor genaamd Fhilip heeft mij geholpen deze te herstellen

In de Asia Bazar aan de overkant nieuwe schroeven gehaald en gerepareerd

Hartelijk dank Hij wilde n iets hebben dan koffie

Reacties

Reacties

alie

hallo annette heb net je bericht gelezen ben je alweer op weg of terug in holland nou waar je ook bent fijne reis voortzetting of welkom thuis groetjes

marja

Jammer van al die telefoons. Het weer wel goed hoop ik.Toevalig vandaag hier weer een zonnetje, temp nog steeds niet je van het. Je hoeft wat mij betreft geen excuus te maken hoor dat je tels het niet doen. Internet doet het in ieder geval wel. Veel plezier en geniet ze!!
dikke knuffel
Marja

Ben en Doortje

Hoi Annette, hoe gaat tie daar met jou de meiden
gr.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!