bavaria-tours.reismee.nl

februari 2011 2e gedeelte

Februari 2011/2e gedeelte

12 februari 2011

Heel veel zon

Aan het strand voor het eerst in bikini gezeten

Na een uurtje werd het mij al te heet

Was nog niet niet gewend na al die kou de afgelopen tijd

13 februari 2011

Vandaag weer na het strand

Nu kon ik het beter volhouden in de zon

De politie begon in de namiddag weer te roepen NO CAMP

Veel gingen daarna weg

Jan & Janny waren inmiddels al weg.Zij gingen richting Italië.

Bedankt wederom voor de gezellige tijd en tot weerziens.

14 februari 2011

Om 0830 uur werd ik ruw gewekt door de politie met NO Camp

Toch maar na de koffie vertrokken na afscheid van de anderen te hebben genomen

Eerst naar Hollands cafe in Rojales om info voor reparatie van mijn pc

Ik kreeg adres van iemand maar die had vandaag geen tijd dus dat word morgen

Dan maar een plekje voor de nacht gezocht

\Onderweg kwam ik Ton en Liza tegen in La Mata

Samen naar Torrevieja gereden en aan het strand gestaan zonder problemen

Ton had trek in patates en ging de agregraat aanzetten \de frituurpan buiten maar die werd niet warm. Dan maar naar binnen. Het duurde even maar het was het wachten waard.

Ton is daarom ook omgedoopt tot Braekhekke (op z n zeeuws)

Het was heerlijk Bedankt

15 februari 2011-02

Vroeg vertrokken naar Rojales Eerst naar Rojales voor de pc Helaas lukte de reparatie niet

Toen weer terug nar La Marina Opn het industrieterrein was een pc zaak waar Ned. werd gesproken. Ik was daar om 13 00 uur maar ja ze eten in Spanje warm dus weg wezen pc achtergelaten

Voor alle zekerheid naar Elche terug gereden voor gas

Om 1900 uur was hij klaar en het werkte weer

Aleen nu deed de tel het raar want alle cijfers op z n chinees achter te voren

S Nachts op het industrieterrein geslapen

16 februari 2011

Na vertrek eerst in Torrevieja gekeken of Ton en Liza er nog waren maar niet gevonden

Richting Alicante Onderweg gevraagd voor water doch dat werd geweigerd

Via de mooie kustweg naar Los Alcazeros

In een dood lopende weg 50 mrt van het strand Wel heel veel wind

17 februari 2011

De wind is gaan liggen en de zon is er weer

Rustdag

Voor mij staat een Spaans echtpaar in een caravan met 2 honden dus mijn honden vinden het prachtig Speeldag

Reacties

Reacties

Marja

Om jaloers van te worden, in je bikini nog wel!! Ben inmiddels helemal opgeknapt, moet alleen nog wat meer kracht opdoen. Woensdag en gisteren hier ook heerlijk weer. Gister zelfs een uurtje in de zon gezeten op de waranda, vandaag weer grauw, grijs en vochtig. Geniet dus maar lekker van het weer daar. "Ze"zeggen dat we een vroeg voorjaar krijgen, dus ik ben benieuwd.
dkke knuffel
Marja

Barry

Hoi Annet,
Even een late reactie. Maar leuk om te lezen dat je het nu voor elkaar hebt, pc goed en goed weer. Vooral dat laatste is wel het belangrijkst. Daarom ga je er ook voor naar toe.
Hier verder gewoon alles z'n gangetje, weer een grijze dag, maar de temp. zou weer omhoog gaan.
Heel veel plezier en warmte genot, groeten vanuit toch wel een mook Drenthe

kubra

heb je al een (spaanse)man aan de haak geslagen in je rode bikini? haha groetjes..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!