bavaria-tours.reismee.nl

februari 2011 deel 1

Februari 2011

01 feb 2011

Peniscola naar winkel voor internet van movistar Modem € 40,- ik was er om 10.30 uur en om 14 00 uur word ik weg gestuurd want ze moesten gaan eten. Ik moest terug komen om 18.00 uur Nou mooi niet het ging al zo moeilijk en dan ook nog de hele dag wachten. Ik weg want op dat moment werkte internet. Na 2 dagen niet meer. Natuurlijk niet want ik had het internet niet betaald

02 feb 2011

Castello de La Plana

Heerlijk rustig bij planetarium gestaan deze was alleen in weekend open

03 feb 2011

Denia rust bij de jachthaven

04 feb 2011

Denia s nachts was de jeugd zeer roemoerig vanag een zeilboot aan de andere kant van het hek. Ze hebben wel een uur staan toeteren totdat de politie er een eind aan maakte

05 feb 2011

Onderweg in Elche gas getankt helaas paste mijn koppeling op de wateraansluiting niet

06 feb 2011

La Marina Jan & Janny zijn er ook Eindelijk doel bereikt Na de middag kwamen beide op nieuwe fietsen er aan heel erg leuk weerzien na bijna een jaar.

Ook Dirk & Frieda waren weer aanwezig de gezondheid van Frieda laat nog steeds te wensen over maar ze is er nog steeds Hulde

07 feb 2011

La Marina

Ene Rein (achter naam onbekend) heeft mijn pc opgeschoond

Na de middag naar Carefour in Elche gegaan voor opnieuw internet

Nu prepayd voor € 1 per dag En dit werkt nu goed

08 feb 2011

La marina

Heel veel mist s morgens Na de middag wederom prima weer

Veel gelopen door bos en duinen met de honden

09 feb 2011

Veel zon en rust vanwege pijn in de arm

Happy hour bij J & J

In de avond via internet nederlandese arts opgezocht vanwege pijn in de arm

10 feb 2011

Vroeg opgestaan en om 0945 was ik in Rojales bij een zorgcentrum

Helaas was er geen arts aanwezig

Ik werd doorverwezen naarr Torreviella Bij de camper terug was ik de straat al weer vergeten

Naar centrum van Rojales gegaan en daar kwam ik een Clinica Urgentia tegen

Via een langdurige administratie en een wachttijd van anderhalf uur eindelijk bij een arts .laat deze nu ook geen andere taal dan spaans spreken.

Enfin medicatie en zalf gekregen via apotheek

Aan de overkant was een hollands cafe en daar even koffie gedronken

Na de koffie nog even over de markt gelopen

Om 1430 uur terug bij camper

Happy hour bij J & J

11 feb 2011

Goed geslapen de pijn in de arm is iets minder

Heel veel zon

Reacties

Reacties

Marja

Hoi Annette,
fijn dat je op de plaats van bestemming bent aangekomen en dat er weer zoveel bekenden zijn. Vervelend dat je weer last van je arm hebt. Nu je niet zoveel meer hoeft te rijden, heb je kans dat het weer sneller over is. Geniet van de zon, ik hooop dat die nog lamg blijft schijnen.
Hier gaat alles langzamerhand weer beter; heb bog wel extra hulp van Humanitas. Ben iedere dag langer uit bed.
Leuk dat internet het nu goed doet; altijd leuk om een berichtje te kunnen sturen en ontvangen natuurijk.
dikke knuffel
Marja

Jan & Janny

Hoi Annette,
Vandaag in Albir de laatste dingetjes geregeld en internet natuurlijk. We hopen dat je nog een fijne tijd hebt, zonder pijn, en veel mooi weer en gezellige mensen. Wij zetten morgen (dinsdag) koers naar het noorden en Italie. We hopen je later op het jaar weer te zien. Liefs en groetjes ban J & J

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!